piątek, 22 marca 2013

Witam! :)

Witam Wszystkich,
którzy trafili na tego bloga - zapewne przypadkiem, przynajmniej tym razem :)
Mam nadzieję, że kolejne posty zachęcą do odwiedzania go częściej...

Bloga postanowiłam nazwać "Antytalent kulinarny", bo w zasadzie za kogoś takiego się uważam :)
Zawsze trzymałam się z dala od kuchni, nie lubiłam gotować, wolałam jak to dla mnie gotowano :)
Ale z czasem zaczęło się to zmieniać - przekonałam się do samodzielnego przygotowania różnych słodkości: wypieków, deserów...
A ostatnio, przygotowując marchewkową zupę-krem (pierwszą w życiu!), stwierdziłam, że jednak ta od dawna utrzymywana niechęć do gotowania przeradza się w fajne hobby (choć o pasji jeszcze nie mogę z całą pewnością mówić ;)).

Jak się rozwinie moja przygoda z gotowaniem - pewnie będzie można zobaczyć na blogu :)
Dlatego zapraszam i liczę na wyrozumiałość :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz